Een nieuwe tocht richting Denemarken

1 augustus 2018 - Tjerkwerd, Nederland

Zondag vertrekken we, Jan, Joop en Akke. Deze keer gaan we proberen richting Denemarken te lopen. We zijn natuurlijk al van Tjerkwerd naar het zuidwesten Santiago de Compostela en Cabo Fisterra gelopen. Nu hebben we het idee opgevat de kust te volgen naar het noorden. Van Lauwersoog richting Duitsland en dan met de bocht mee richting Denemarken. Kijken hoever we komen in twee weken. Oja we hebben er zin in natuurlijk!

1. Herke & Marry:
    2 augustus 2018
    Akke, Joop en Jan, wy winskje jim in fijne kuiertocht ta en hoopje foar jim op moai waar. Net te waarm fansels en dan nachts in buike, dat soe moai wêze. Genietsje fan it kuierjen, de kontreien en elkoar! En fia de mail folgje wy jimme (alfêst betanke, Jan).
  2. K Groeneveld-Faber:
    2 augustus 2018
    Veel wandelplezier! We verheugen ons op de verhalen en foto's! Hopelijk krijgen jullie goed wandelweer en naar het Noorden lopen is vast koeler dan naar het Zuiden! Groetjes van Gerrit en Korien
  3. Anneke Feenstra:
    Wat leuk! In moaie tocht tawinske! Groetnis ut Koudum fan Rob en Anneke
  4. Joke Schukken:
    Moaie kuiertocht tawinske!
  5. Jaap Visser:
    Heel veel suc6 / plezier en genieten gewenst! Groetnis Jaap en Fokko
  6. S Gietema:
    2 augustus 2018
    Akke, Joop,en Jan heel veel succes met jullie nieuwe uitdaging.
    We zijn gisteren terug gekomen vanuit Luik,
    Spaubeek - Luik gelopen warm, pittige klimmen erg mooi groet Anna en Sietse
  7. Gerben:
    5 augustus 2018
    Weer helemaal in stijl geschreven. Top. Leuk om jullie ervaringen te volgen op deze manier. Genietsje derfan. Dit is wer in moaie útdaging.