Reisblog Joop en Jan

1 juli 2015 - Tjerkwerd, Nederland

Dit is de reisblog van Joop en Jan. Welkom op onze reisblog! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. We weten niet hoe vaak we een verhaaltje kunnen plaatsen omdat we natuurlijk internet nodig hebben om dit te doen. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst!

We starten onze tour dinsdag 7 juli in Tours en ons einddoel is Bilbao.

De tocht is een onderdeel van onze reis naar Santiago de Compostela en heeft een lengte van ongeveer 700 kilometer. We verwachten langs de volgende plaatsen te gaan: Tours, Sorigny, Sainte-Maure-de-Touraine, Les Ormes, Châtellerault, Poitiers, Coulombiers, Saint-Sauvant, Melle, Aulnay-de-Saintonge, Saint-Jean-d’Angély, Saintes, Royan, Soulac sur mer, Lege cap ferret, Biganos, Sanguinet, Biscarosse , Capbreton, Biarritz, Saint jean de luz, Irún, San Sebastián, Zarautz, Deba, Markina, Gernika, Lezama en Bilbao.

1. Ans:
    1 juli 2015
    goeie reis Joop en Jan
  2. Mellina:
    1 juli 2015
    Leuk!!!
  3. Betty Jellema:
    6 juli 2015
    Een goede reis! Ben zeer benieuwd naar de verhalen!
  4. Riemkje De Groot-Swart:
    6 juli 2015
    Heel veel plezier en geniet!
  5. Gerben:
    6 juli 2015
    Yndrukwekkende reis. Súkses en genietsje derfan. Hopelik ha jim ek gaadlik waar.
  6. Heleen Wilts:
    6 juli 2015
    Goede reis Jan en Joop! Wij wensen jullie veel mooie ontmoetingen en weinig blaren! Johan en Heleen en kinderen
  7. Herke & Marry:
    6 juli 2015
    Joop en Jan, in moaie reis tawinske!
    Pas goed op mekoar, dan komt it fêst goed.
  8. Manjiri Feenstra:
    6 juli 2015
    Goeie reis tawinske en graach wer goed thûs komme
  9. Manjiri Feenstra:
    Komme jimme hjirre ek lâns rinne
  10. Manjiri Feenstra:
    Komme jimme hjirre ek lâns rinne
  11. K Groeneveld-Faber:
    7 juli 2015
    Het weer lijkt goed! Veel wandelplezier! Groeten en we volgen jullie reisblog!
  12. S Gietema:
    7 juli 2015
    De veters maar strak in de schoenen , lopen , en heel veel genieten een goede reis toegewenst !