Reisblog Joop en Jan

1 juli 2015 - Tjerkwerd, Nederland

Dit is de reisblog van Joop en Jan. Welkom op onze reisblog! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. We weten niet hoe vaak we een verhaaltje kunnen plaatsen omdat we natuurlijk internet nodig hebben om dit te doen. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst!

We starten onze tour dinsdag 7 juli in Tours en ons einddoel is Bilbao.

De tocht is een onderdeel van onze reis naar Santiago de Compostela en heeft een lengte van ongeveer 700 kilometer. We verwachten langs de volgende plaatsen te gaan: Tours, Sorigny, Sainte-Maure-de-Touraine, Les Ormes, Châtellerault, Poitiers, Coulombiers, Saint-Sauvant, Melle, Aulnay-de-Saintonge, Saint-Jean-d’Angély, Saintes, Royan, Soulac sur mer, Lege cap ferret, Biganos, Sanguinet, Biscarosse , Capbreton, Biarritz, Saint jean de luz, Irún, San Sebastián, Zarautz, Deba, Markina, Gernika, Lezama en Bilbao.